Shop Mobile More Submit  Join Login
born this way by disneyprince born this way by disneyprince
lol she was born in my fridge hahahahahahahaha
Add a Comment:
 
:iconirablue11:
IraBlue11 Featured By Owner Dec 9, 2011  Student General Artist
oooh that's a good idea! she was born in a egg! and in your fridge lol I L-O-V-E I-T
Reply
:icondanielramirez:
DanielRamirez Featured By Owner Sep 16, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Creative as hell ! Love it!
Reply
:iconmatt527:
Matt527 Featured By Owner Aug 10, 2011
Thats pretty damn clever
Reply
:iconkillerandladypawpaw:
KillerandLadyPawPaw Featured By Owner Aug 8, 2011
shes so cute!!!:love: :icondragonshy2:
Reply
:iconalilynn27:
AliLynn27 Featured By Owner Aug 7, 2011  Student Artist
How cute! >w<
Reply
:iconadamanesthetic:
AdamAnesthetic Featured By Owner Aug 5, 2011  Student Traditional Artist
HaHa. Hilarious. XD
Reply
:iconchineeseboy:
Chineeseboy Featured By Owner Aug 5, 2011
toooo cute! ♥
Reply
:iconilovekittehs:
ilovekittehs Featured By Owner Jul 27, 2011  Hobbyist Traditional Artist
This is so cool and creative!!
Reply
:iconthe-mad-hatress:
the-Mad-Hatress Featured By Owner May 23, 2011  Student General Artist
Fuckin' adorable.
And genius.
Reply
:iconlgalvezbtw:
LGalvezBTW Featured By Owner May 12, 2011
hahaha I love it =D
Reply
:iconkingdededefan:
kingdededefan Featured By Owner Apr 27, 2011  Hobbyist General Artist
awwwwwwwwwww
Reply
:iconflorriequeenofkook:
FlorrieQueenOfKook Featured By Owner Apr 22, 2011
Haha, awesome :) xx
Reply
:iconlinkypoo97:
linkypoo97 Featured By Owner Apr 20, 2011
Haha! Very cute and creative! ^_^
Reply
:iconyellowdaydreams:
yellowdaydreams Featured By Owner Apr 19, 2011
This is adorable!
Reply
:iconcrazy-natsu:
Crazy-Natsu Featured By Owner Apr 19, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Haha! So cute! *_*
Reply
:iconcrazy-natsu:
Crazy-Natsu Featured By Owner Apr 19, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Haha! So cute! *_*
Reply
:iconkimlasca:
kimlasca Featured By Owner Apr 19, 2011  Student Traditional Artist
:lol:
Reply
:iconamaliana:
Amaliana Featured By Owner Apr 19, 2011  Student Traditional Artist
OMG, I love it :D Such a nice change from the redundant make faces on eggs routine :D
Reply
:icondisneyprince:
disneyprince Featured By Owner Apr 19, 2011
ha yeah i see alot of that it does ge boring.
Reply
:iconkillerandladypawpaw:
KillerandLadyPawPaw Featured By Owner Apr 19, 2011
omg this is epic
Reply
:iconalinajames:
AlinaJames Featured By Owner Apr 19, 2011  Hobbyist Digital Artist
Hahaha, this is amazing! :heart:
Reply
:icondisneyprince:
disneyprince Featured By Owner Apr 19, 2011
why thank you im glad you like it!
Reply
:iconeyeqandy:
eyeqandy Featured By Owner Apr 19, 2011  Professional General Artist
This is hysterical, I live it! :giggle:
Reply
:icondisneyprince:
disneyprince Featured By Owner Apr 19, 2011
i know what you mean lol
Reply
:icondisneyprince:
disneyprince Featured By Owner Apr 19, 2011
thanks i know what you i love the little egg in the corner of your comment!!!!!!!!!!
Reply
:iconeyeqandy:
eyeqandy Featured By Owner Apr 19, 2011  Professional General Artist
I'm glad you noticed! I picked the little egg icon to match your Gaga- being- hatched- from- an- egg photo :) :sunnysideup: :)
Reply
:iconeyeqandy:
eyeqandy Featured By Owner Apr 19, 2011  Professional General Artist
That should be I LOVE it, not I "live" it!
Reply
:icongaga-fanno1:
gaga-fanno1 Featured By Owner Apr 18, 2011
i want her for real to be born there :) :icongagafansno1: and [link] (pls go to the site and like bellow the text using fb)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 18, 2011
Image Size
1.7 MB
Resolution
3648×2736
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,162
Favourites
95 (who?)
Comments
31
Downloads
8

Camera Data

Make
CASIO COMPUTER CO.,LTD.
Model
EX-Z29
Shutter Speed
10/800 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
6 mm
ISO Speed
400
Date Taken
Apr 18, 2011, 10:41:50 PM
Software
1.00
×